تجربیات مالی

ساخت وبلاگ

چگونه بفهمم که HMRC در حال بررسی من است؟

مارک ویلسون

 

نویسنده

    مارک ویلسون

 

08 فوریه 2018

 

مالیات

 

اشتراک گذاری

 

آیا HMRC وقتی تحقیقاتی را آغاز می کند با شما تماس می گیرد؟

 

هنگامی که HMRC شروع به بررسی امور مالیاتی شما می کند، به شما اطلاع داده نمی شود. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، اگر تصمیم گرفتند به طور رسمی از شما تحقیق کنند، سپس نامه ای از یکی از تیم های تخصصی HMRC دریافت خواهید کرد که به اطلاعات نیاز دارد، از شما اطلاعات بیشتری می خواهد، یا به شما می گوید که آنها تحقیقاتی را آغاز کرده اند.

 

با این حال، گاهی اوقات "آرام" شروع می شود، مانند یک حسابرسی انطباق دفتر عمومی که درخواست اطلاعات بیشتر در مورد آخرین اظهارنامه مالیاتی شما می کند، یا درخواست اطلاعات در مورد معامله ملک و غیره - اما غیرمعمول نیست که این امر سپس به یک تحقیق گسترش یابد. .

روش بررسی مالیاتی HMRC

 

سه روش وجود دارد که HMRC فرار مالیاتی را بررسی می کند:

 

    استعلام کامل

    تحقیقات مالیاتی استعلام کامل شامل بررسی کامل سوابق کسب و کار شما توسط HMRC است، اغلب به این دلیل که آنها معتقدند خطر قابل توجهی از خطا در مالیات شما وجود دارد. اگر شرکت‌های محدود تحقیق کنند، می‌توانند به امور مالیاتی مدیران شرکت و همچنین امور خود کسب‌وکار رسیدگی کنند.

    پرس و جو جنبه

    HMRC به جنبه خاصی از حساب های شما مانند تناقضات در بخشی از اظهارنامه مالیاتی اخیر نگاه می کند.

    بررسی تصادفی

    HMRC می تواند در هر زمان، بدون توجه به وضعیت حساب های شما یا اینکه آیا هشداری را راه اندازی کرده اید، بررسی های تصادفی انجام دهد.

مشاوره مالیاتی رایگان

در طول روند بررسی مالیاتی HMRC، تیمی از HMRC حساب‌های شما را بررسی می‌کند و تعدادی سوال از شما می‌پرسد. آنها همچنین می توانند از شما بخواهند در خانه، آدرس تجاری یا دفتر حسابداری شما ملاقات کنند.

 

اگر HMRC فکر می کند که فعالیت مجرمانه رخ داده است، مانند کلاهبرداری مالیات بر ارزش افزوده یا فرار مالیاتی جدی یا گسترده، ممکن است تحقیقات جنایی را آغاز کند، اطلاعات بیشتری در مورد اینکه HMRC تا چه حد می تواند تحقیق کند. تا زمانی که دستگیر نشوید یا تحقیقات HMRC از شما بخواهد با احتیاط در یک مصاحبه داوطلبانه شرکت کنید، چیزی در این مورد نمی دانید.

تجربیات مالی...
ما را در سایت تجربیات مالی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : masi masinabi بازدید : 89 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 13:12